loading...

مهتاب گستر

بازدید : 29
سه شنبه 17 خرداد 1401 زمان : 12:34

هواساز چیست؟

هواساز یا واحد های کنترل هوا دستگاه هایی هستند که می توانند فرایند کامل تهویه مطبوع همانند تهویه، گرمایش، خنک سازی، رطوبت زنی، رطوبت زدایی، فیلتراسیون و بازیابی گرما را تحت کنترل و به صورت خودکار انجام دهند.

در واقع هوای خروجی از یک دستگاه هواساز، نسبت به تجهیزات منصوب روی آن دارای بالا ترین کیفیت می باشد. کیفیت هوای خروجی بسته به نوع فیلتر های منصوب در دستگاه هواساز می تواند متفاوت باشد.

تهویه

جا به جایی هوا در دستگاه هواساز با کمک فن ها حاصل می شود. جریان هوا می‌ تواند ثابت یا متغیر باشد. این بسته به طراحی سیستم می باشد. با توجه به کاربری مورد نیاز، می‌ توان هواساز را با حجم و دبی هوای متغیر طراحی کرد. این امر با کنترل سرعت موتور و دور فن فراهم می شود. فن های منصوب در دستگاه های هواساز از نوع سانتریفیوژ بکوارد یا فروارد و یا پلاگ فن می باشند. موقعیت نصب فن بر اساس شرایط، توسط طراح تعیین می شود. فن می تواند قبل از کویل ها و یا بعد از آن ها نصب شود.

خنک سازی و رطوبت زدایی از طریق مبدل های حرارتی هوا به آب

آب سرد مورد نیاز در سیستم آب توسط چیلر تولید می شود و با کمک پمپ به کویل خنک کننده در هواساز ارسال می شود. هوای گرم از روی کویل عبور می کند و با انتقال گرما به آب به کمک کویل خنک می شود. به طور معمول دمای آب سرد تهیه شده توسط چیلر برای ارسال به دستگاه هواساز ۷ درجه سلسیوس می باشد. جهت کنترل دمای هوای خروجی دستگاه هواساز می توان با نصب شیر های سه راهی مقدار گردش آب در کویل را کنترل کرد. شیر های سه راهی را می‌ توان هم از طریق ترموستات و هم از طریق سیستم BMS کنترل کرد. با رسیدن هوا به دمای تنظیم‌ شده شیر سه راهی مسیر آب به کویل را بسته و آن را از طریق بای پس به سمت چیلر هدایت می کند.

خنک سازی و رطوبت زدایی با کویل انبساط مستقیم (DX)

در سیستم مبرد، اواپراتور و شیر انبساط در دستگاه هواساز نصب می شود. کندانسور و کمپرسور در واحد خارجی منبع مورد نیاز برای خنک سازی را فراهم می کند. مبرد فاز مایع که از واحد کندانسور و کمپرسور می آید با عبور از شیر انبساط دچار افت فشار می شود و با دریافت گرمای مورد نیاز برای تبخیر از هوای عبور داده شده از اواپراتور تبخیر می شود. هوا به این روش سرد می شود. البته تجهیزاتی به نام روف تاپ پکیج یا پکیج یونیت نیز وجود دارد که در آن ها هواساز با سیستم تبرید تراکمی ترکیب شده و یک واحد کاملا یکپارچه را تشکیل می دهد.

تامین گرمایش

گرمایش را می توان از طریق سیستم های آب، و برق، مبرد، گاز طبیعی (محفظه احتراق باز و بسته) در واحد های هواساز انجام داد. آب گرم مورد نیاز سیستم آب، در دیگ آب گرم تولید می شود و با کمک پمپ به کویل گرمایش آب در واحد هواساز ارسال می‌ شود.

در این سیستم نیز می‌ توان از شیر سه راهی جهت کنترل دمای هوا استفاده کرد. در سیستم های گرمایش الکتریکی، با کمک المنت هایی که در هوا واحد هواساز قرار می گیرند، گرم می شود. مقدار گرمایش را با کنترل المنت ها می توان کنترل کرد.

گرمایش با کویل انبساط مستقیم (DX) یا سیستم وی آر اف (VRF)

در سیستم گرمایش از طریق مبرد، واحد کندانسور و کمپرسور یا واحد وی آر اف (VRF) در فضای باز در حالت پمپ حرارتی کار می کنند و از کویل هواساز به عنوان کندانسور استفاده می نماید. نبابراین، با انتقال گرمای تولید شده در چرخخ خنک کننده یه هوا، دستگاه هواساز گرمایش را تامین می کند. روف تاپ پکیج یا همان پکیج یونیت نیز جهت گرمایش از این سیستم استفاده می نماید‌. البته می توان برای آن کویل های آبی نیز در نظر گرفت. در سیستم گاز طبیعی انرژی، انرژی گرمایی تولید شده توسط واحد احتراق مستقیم یا غیر مستقیم به هوا عبوری داده شده از روی آن منتقل می‌ شود و باعث افزایش دمای هوا می شود.

دستگاه هواساز با سیستم بازیابی گرما (هیت ریکاوری)

تجهیزات بازیابی گرما در طراحی سیستم های تهویه مطبوع با حداقل هزینه انرژی ضروری است. سیستم های بازیابی گرما در دو گروه اصلی به عنوان سیستم های بازیابی و احیاء تقسیم بندی می شوند.

سیستم های بازیابی

بازیابی حرارت نوع صفحه با عبور هوای برگشتی مطبوع و هوای تازه از یک مبدل حاصل می‌ شود. به گونه‌ ای که هوای تازه و هوای برگشتی با هم مخلوط نشوند. در این روش هوای برگشتی گرمای خود را از طریق مبدل به هوای تازه انتقال می دهد.

سیستم های احیاء کننده

در سیستم های احیاء کننده، علاوه بر مبدل انتقال حرارت هوای برگشتی، سیستم به کویل های سرمایشی و گرمایشی آبی نیز مجهز می‌ باشد. بازیابی حرارت با عبور هوای برگشتی و هوای تازه از دو مبدل جداگانه حاوی آب حاصل می‌ شود. گردش آب در سیستم با کمک پمپ حاصل می شود.

فیلتراسیون

از آنجا که دستگاه های هواساز با درصد بالایی از هوای تازه کار می کنند، فیلتراسیون برای محافظت از تجهیزات داخل واحد و همچنین شرایط بهداشتی محیط بسیار قابل توجه می باشد. فیلتر های سری G و سری F و فیلتر های هپا با راندمان بالا فیلتر هایی هستند که در دستگاه های هواساز کاربرد دارند. نوع فیلتر های استفاده شده، بسته به محل کاربرد دستگاه هواساز و کلاس کاری و محیط متفاوت می باشد. طراح باید با توجه به شرایط کاربری، فیلتر های مناسب را انتخاب و حجم هواساز را بر اساس افت فشار مناسب فیلتر ها در نظر بگیرد. این امر در طراحی دستگاه هواساز بسیار حائز اهمیت می باشد.

رطوبت زنی

دو سیستم مختلف رطوبت دهی می تواند در دستگاه هواساز اعمال شود، که عبارت است از؛ مرطوب ساز آدیاباتیک یا مرطوب سازی با آب و مرطوب سازی ایزوترمال (بخار).

در مرطوب سازی آدیاباتیک، انرژی گرمایی برای تبخیر آب از خارج تأمین نمی‌ شود و به دو روش مختلفی اعمال می شود.

تبخیر روی محیط مرطوب

در این روش داخل دستگاه هواساز، صفحات سلولزی متخلخل قادر به جذب آب، قرار داده شده و با آب مرطوب می شود و یک سطح مرطوب را تشکیل می دهد. هوای عبوری از این سطح با تبخیر آب، رطوبت به دست می آورد.

اسپری آب فشار قوی

در این روش نازل هایی که درون دستگاه هواساز قرار می‌ گیرند، باعث می شود تا آب تا صد بار تحت فشار قرار گیرد و به غبار تبدیل شود. این ذرات آب در هوا مخلوط می شوند و رطوبت را ایجاد می کنند.

مرطوب سازی ایزوترمال (بخار)

مرطوب سازی ایزوترمال (بخار) به انرژی گرمایی خارجی نیاز دارد. بخار تولید شده در بویلر بخار (دیگ بخار) که در کارخانه آمادا است، با کمک پخش کننده ها با هوای عبوری از دستگاه هواساز مخلوط می شود و رطوبت دا ایجاد می کند.

انواع تجهیزات رطوبت گیری در هواساز

اصولا در هواساز ها به منظور کاهش رطوبت هوا در فصل گرما و نیز حفظ رطوبت ایده آل در محیط هایی خاص، از تجهیزات رطوبت گیری استفاده می شود.

توزیع هوایی با رطوبت پایین به علت قابلیت بالای جذب گرمای نهان بدن افراد، همواره شرایط مناسبی را برای فراهم کردن آسایش ساکنین ایجاد می کند. به علاوه در برخی از سالن های تولید یا انبار های نگهداری کالا، وجود رطوبت می تواند برای فرایند تولید و حفظ سلامت محصولات مضر باشد. لذا تامین هوایی با رطوبت پایین در چنین فضا هایی اهمیت زیادی پیدا می کند.

انواع تجهیزات رطوبت گیر عبارت است از:

  1. چگالش حرارتی
  2. خشک کن
  3. پاشش آب سرد

چگالش حرارتی

چگالش حرارتی ساده ترین مکانیزم رطوبت گیری می باشد. یعنی استفاده از همان کویل های سرمایش در مسیر جریان هوا که با کاهش دمای هوا تا زیر دمای نقطه شبنم چگالش بخار آب موجود در هوا شده و این چنین میزان رطوبت آن را کاهش می دهد. این کویل سرمایشی می تواند آبی بوده و از طریق آب سرد چیلر تغذیه شود.

این مکانیزم رطوبت گیری رایج ترین روش برای رطوبت زدایی در دستگاه های هواساز می باشد. اما به دلیل کاهش دمای زیادی که طی این فرایند در جریان هوا ایجاد می شود، بعضا لازم خواهد بود که بعد از کویل سرمایشی از یک کویل یا هیتر گرم کننده برای دستیابی به دمای مطلوب استفاده شود.

البته در سیستم سرمایش می توان از خود کویل کندانسور به عنوان عامل تعدیل کننده دما بهره برد.

خشک کن

رطوبت گیر های خشک کننده به جای استفاده از فرآیند چگالش برای رطوبت گیری هوا از یک ماده شیمیایی به نام خشک کن استفاده می کنند‌. در دستگاه های هواساز این مکانیزم به شکل چرخه رطوبت گیر به کار گرفته می‌ شود که اساس کار آن مشابه چرخ های حرارتی در سیستم های بازیابی حرارت است و به صورتی که از یک ماتریس لانه زنبوری دایره ای شکل که از مواد جاذبه رطوبت تشکیل شده ساخته می شود.

پاشش آب سرد

اساس کار این مکانیزم مشابه فرایند رطوبت زنی تبخیری می باشد، یعنی پاشش آب در مسیر جریان هوا. با این تفاوت که دمای آب اتمیزه شده کم تر از دمای نقطه شبنم هوای ورودی می باشد. در نتیجه با پاشش چنین آب سردی دمای هوا تا کم تر از نقطه شبنم کاهش یافته و بخار آب موجود در آن نیز تقطیر می شود.

ویژگی های هواساز

  • راندمان بالا
  • عایق بدنه و درب ها
  • سطح صدای بسیار پایین
  • قابلیت نصب انواع فیلتر ها متناسب با نیاز و کاربردی
  • فیلتر های هپا
  • فیلتر های کیسه ای پلی استر
  • فیلتر اولپا جهت ذرات ریز میکروبی در صنایع
  • فیلتر کربن اکتیو جهت جذب بو های مختلف
  • پیش فیلتر های شیشه ای
  • پیش فیلتر فلزی به منظور گرفتن اجسام و ذرات معلق
  • قابلیت نصب کویل انبساط مستقیم DX
  • تنوع بالای ظرفیتی 40000 CFM و 2000 CFM
  • قابلیت ساخت هواساز های سفارشی با ابعاد و ظرفیت های متنوع ‌
  • قابلیت ساخت بدنه از جنس پروفیل آلومینیوم، ورق گالوانیزه، استنلس استیل
  • مجهز به فن سانتریفیوژ متناسب با و افت فشار های استاتیکی گوناگون
  • قابلیت سفارش کویل های سرمایشی به صورت 4،6،8 ردیفه و کویل های سرمایشی 1،۲،۳،۴ ردیفه

خرید دستگاه هواساز

با توجه به این که دستگاه های هواساز در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند و بسته به شرایط دارای تجهیزات مختلفی هستند، نیاز به نگهداری و کنترل دوره ای دارند. همچنین خرید و سفارش دستگاه هواساز و تحویل آن، به تجربه و مهارت فراوان نیاز دارد.

شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با انواع سیستم های تهویه مطبوع آشنا شوید و بهترین انتخاب را برای محیط مورد نظر خود داشته باشید، همچنین برای‌ محاسبه ظرفیت بار انواع سیستم های تهویه مطبوع می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید.

تلفن: 66706377 و 66709528

همراه: 09127883721

هواساز چیست؟

هواساز یا واحد های کنترل هوا دستگاه هایی هستند که می توانند فرایند کامل تهویه مطبوع همانند تهویه، گرمایش، خنک سازی، رطوبت زنی، رطوبت زدایی، فیلتراسیون و بازیابی گرما را تحت کنترل و به صورت خودکار انجام دهند.

در واقع هوای خروجی از یک دستگاه هواساز، نسبت به تجهیزات منصوب روی آن دارای بالا ترین کیفیت می باشد. کیفیت هوای خروجی بسته به نوع فیلتر های منصوب در دستگاه هواساز می تواند متفاوت باشد.

تهویه

جا به جایی هوا در دستگاه هواساز با کمک فن ها حاصل می شود. جریان هوا می‌ تواند ثابت یا متغیر باشد. این بسته به طراحی سیستم می باشد. با توجه به کاربری مورد نیاز، می‌ توان هواساز را با حجم و دبی هوای متغیر طراحی کرد. این امر با کنترل سرعت موتور و دور فن فراهم می شود. فن های منصوب در دستگاه های هواساز از نوع سانتریفیوژ بکوارد یا فروارد و یا پلاگ فن می باشند. موقعیت نصب فن بر اساس شرایط، توسط طراح تعیین می شود. فن می تواند قبل از کویل ها و یا بعد از آن ها نصب شود.

خنک سازی و رطوبت زدایی از طریق مبدل های حرارتی هوا به آب

آب سرد مورد نیاز در سیستم آب توسط چیلر تولید می شود و با کمک پمپ به کویل خنک کننده در هواساز ارسال می شود. هوای گرم از روی کویل عبور می کند و با انتقال گرما به آب به کمک کویل خنک می شود. به طور معمول دمای آب سرد تهیه شده توسط چیلر برای ارسال به دستگاه هواساز ۷ درجه سلسیوس می باشد. جهت کنترل دمای هوای خروجی دستگاه هواساز می توان با نصب شیر های سه راهی مقدار گردش آب در کویل را کنترل کرد. شیر های سه راهی را می‌ توان هم از طریق ترموستات و هم از طریق سیستم BMS کنترل کرد. با رسیدن هوا به دمای تنظیم‌ شده شیر سه راهی مسیر آب به کویل را بسته و آن را از طریق بای پس به سمت چیلر هدایت می کند.

خنک سازی و رطوبت زدایی با کویل انبساط مستقیم (DX)

در سیستم مبرد، اواپراتور و شیر انبساط در دستگاه هواساز نصب می شود. کندانسور و کمپرسور در واحد خارجی منبع مورد نیاز برای خنک سازی را فراهم می کند. مبرد فاز مایع که از واحد کندانسور و کمپرسور می آید با عبور از شیر انبساط دچار افت فشار می شود و با دریافت گرمای مورد نیاز برای تبخیر از هوای عبور داده شده از اواپراتور تبخیر می شود. هوا به این روش سرد می شود. البته تجهیزاتی به نام روف تاپ پکیج یا پکیج یونیت نیز وجود دارد که در آن ها هواساز با سیستم تبرید تراکمی ترکیب شده و یک واحد کاملا یکپارچه را تشکیل می دهد.

تامین گرمایش

گرمایش را می توان از طریق سیستم های آب، و برق، مبرد، گاز طبیعی (محفظه احتراق باز و بسته) در واحد های هواساز انجام داد. آب گرم مورد نیاز سیستم آب، در دیگ آب گرم تولید می شود و با کمک پمپ به کویل گرمایش آب در واحد هواساز ارسال می‌ شود.

در این سیستم نیز می‌ توان از شیر سه راهی جهت کنترل دمای هوا استفاده کرد. در سیستم های گرمایش الکتریکی، با کمک المنت هایی که در هوا واحد هواساز قرار می گیرند، گرم می شود. مقدار گرمایش را با کنترل المنت ها می توان کنترل کرد.

گرمایش با کویل انبساط مستقیم (DX) یا سیستم وی آر اف (VRF)

در سیستم گرمایش از طریق مبرد، واحد کندانسور و کمپرسور یا واحد وی آر اف (VRF) در فضای باز در حالت پمپ حرارتی کار می کنند و از کویل هواساز به عنوان کندانسور استفاده می نماید. نبابراین، با انتقال گرمای تولید شده در چرخخ خنک کننده یه هوا، دستگاه هواساز گرمایش را تامین می کند. روف تاپ پکیج یا همان پکیج یونیت نیز جهت گرمایش از این سیستم استفاده می نماید‌. البته می توان برای آن کویل های آبی نیز در نظر گرفت. در سیستم گاز طبیعی انرژی، انرژی گرمایی تولید شده توسط واحد احتراق مستقیم یا غیر مستقیم به هوا عبوری داده شده از روی آن منتقل می‌ شود و باعث افزایش دمای هوا می شود.

دستگاه هواساز با سیستم بازیابی گرما (هیت ریکاوری)

تجهیزات بازیابی گرما در طراحی سیستم های تهویه مطبوع با حداقل هزینه انرژی ضروری است. سیستم های بازیابی گرما در دو گروه اصلی به عنوان سیستم های بازیابی و احیاء تقسیم بندی می شوند.

سیستم های بازیابی

بازیابی حرارت نوع صفحه با عبور هوای برگشتی مطبوع و هوای تازه از یک مبدل حاصل می‌ شود. به گونه‌ ای که هوای تازه و هوای برگشتی با هم مخلوط نشوند. در این روش هوای برگشتی گرمای خود را از طریق مبدل به هوای تازه انتقال می دهد.

سیستم های احیاء کننده

در سیستم های احیاء کننده، علاوه بر مبدل انتقال حرارت هوای برگشتی، سیستم به کویل های سرمایشی و گرمایشی آبی نیز مجهز می‌ باشد. بازیابی حرارت با عبور هوای برگشتی و هوای تازه از دو مبدل جداگانه حاوی آب حاصل می‌ شود. گردش آب در سیستم با کمک پمپ حاصل می شود.

فیلتراسیون

از آنجا که دستگاه های هواساز با درصد بالایی از هوای تازه کار می کنند، فیلتراسیون برای محافظت از تجهیزات داخل واحد و همچنین شرایط بهداشتی محیط بسیار قابل توجه می باشد. فیلتر های سری G و سری F و فیلتر های هپا با راندمان بالا فیلتر هایی هستند که در دستگاه های هواساز کاربرد دارند. نوع فیلتر های استفاده شده، بسته به محل کاربرد دستگاه هواساز و کلاس کاری و محیط متفاوت می باشد. طراح باید با توجه به شرایط کاربری، فیلتر های مناسب را انتخاب و حجم هواساز را بر اساس افت فشار مناسب فیلتر ها در نظر بگیرد. این امر در طراحی دستگاه هواساز بسیار حائز اهمیت می باشد.

رطوبت زنی

دو سیستم مختلف رطوبت دهی می تواند در دستگاه هواساز اعمال شود، که عبارت است از؛ مرطوب ساز آدیاباتیک یا مرطوب سازی با آب و مرطوب سازی ایزوترمال (بخار).

در مرطوب سازی آدیاباتیک، انرژی گرمایی برای تبخیر آب از خارج تأمین نمی‌ شود و به دو روش مختلفی اعمال می شود.

تبخیر روی محیط مرطوب

در این روش داخل دستگاه هواساز، صفحات سلولزی متخلخل قادر به جذب آب، قرار داده شده و با آب مرطوب می شود و یک سطح مرطوب را تشکیل می دهد. هوای عبوری از این سطح با تبخیر آب، رطوبت به دست می آورد.

اسپری آب فشار قوی

در این روش نازل هایی که درون دستگاه هواساز قرار می‌ گیرند، باعث می شود تا آب تا صد بار تحت فشار قرار گیرد و به غبار تبدیل شود. این ذرات آب در هوا مخلوط می شوند و رطوبت را ایجاد می کنند.

مرطوب سازی ایزوترمال (بخار)

مرطوب سازی ایزوترمال (بخار) به انرژی گرمایی خارجی نیاز دارد. بخار تولید شده در بویلر بخار (دیگ بخار) که در کارخانه آمادا است، با کمک پخش کننده ها با هوای عبوری از دستگاه هواساز مخلوط می شود و رطوبت دا ایجاد می کند.

انواع تجهیزات رطوبت گیری در هواساز

اصولا در هواساز ها به منظور کاهش رطوبت هوا در فصل گرما و نیز حفظ رطوبت ایده آل در محیط هایی خاص، از تجهیزات رطوبت گیری استفاده می شود.

توزیع هوایی با رطوبت پایین به علت قابلیت بالای جذب گرمای نهان بدن افراد، همواره شرایط مناسبی را برای فراهم کردن آسایش ساکنین ایجاد می کند. به علاوه در برخی از سالن های تولید یا انبار های نگهداری کالا، وجود رطوبت می تواند برای فرایند تولید و حفظ سلامت محصولات مضر باشد. لذا تامین هوایی با رطوبت پایین در چنین فضا هایی اهمیت زیادی پیدا می کند.

انواع تجهیزات رطوبت گیر عبارت است از:

  1. چگالش حرارتی
  2. خشک کن
  3. پاشش آب سرد

چگالش حرارتی

چگالش حرارتی ساده ترین مکانیزم رطوبت گیری می باشد. یعنی استفاده از همان کویل های سرمایش در مسیر جریان هوا که با کاهش دمای هوا تا زیر دمای نقطه شبنم چگالش بخار آب موجود در هوا شده و این چنین میزان رطوبت آن را کاهش می دهد. این کویل سرمایشی می تواند آبی بوده و از طریق آب سرد چیلر تغذیه شود.

این مکانیزم رطوبت گیری رایج ترین روش برای رطوبت زدایی در دستگاه های هواساز می باشد. اما به دلیل کاهش دمای زیادی که طی این فرایند در جریان هوا ایجاد می شود، بعضا لازم خواهد بود که بعد از کویل سرمایشی از یک کویل یا هیتر گرم کننده برای دستیابی به دمای مطلوب استفاده شود.

البته در سیستم سرمایش می توان از خود کویل کندانسور به عنوان عامل تعدیل کننده دما بهره برد.

خشک کن

رطوبت گیر های خشک کننده به جای استفاده از فرآیند چگالش برای رطوبت گیری هوا از یک ماده شیمیایی به نام خشک کن استفاده می کنند‌. در دستگاه های هواساز این مکانیزم به شکل چرخه رطوبت گیر به کار گرفته می‌ شود که اساس کار آن مشابه چرخ های حرارتی در سیستم های بازیابی حرارت است و به صورتی که از یک ماتریس لانه زنبوری دایره ای شکل که از مواد جاذبه رطوبت تشکیل شده ساخته می شود.

پاشش آب سرد

اساس کار این مکانیزم مشابه فرایند رطوبت زنی تبخیری می باشد، یعنی پاشش آب در مسیر جریان هوا. با این تفاوت که دمای آب اتمیزه شده کم تر از دمای نقطه شبنم هوای ورودی می باشد. در نتیجه با پاشش چنین آب سردی دمای هوا تا کم تر از نقطه شبنم کاهش یافته و بخار آب موجود در آن نیز تقطیر می شود.

ویژگی های هواساز

  • راندمان بالا
  • عایق بدنه و درب ها
  • سطح صدای بسیار پایین
  • قابلیت نصب انواع فیلتر ها متناسب با نیاز و کاربردی
  • فیلتر های هپا
  • فیلتر های کیسه ای پلی استر
  • فیلتر اولپا جهت ذرات ریز میکروبی در صنایع
  • فیلتر کربن اکتیو جهت جذب بو های مختلف
  • پیش فیلتر های شیشه ای
  • پیش فیلتر فلزی به منظور گرفتن اجسام و ذرات معلق
  • قابلیت نصب کویل انبساط مستقیم DX
  • تنوع بالای ظرفیتی 40000 CFM و 2000 CFM
  • قابلیت ساخت هواساز های سفارشی با ابعاد و ظرفیت های متنوع ‌
  • قابلیت ساخت بدنه از جنس پروفیل آلومینیوم، ورق گالوانیزه، استنلس استیل
  • مجهز به فن سانتریفیوژ متناسب با و افت فشار های استاتیکی گوناگون
  • قابلیت سفارش کویل های سرمایشی به صورت 4،6،8 ردیفه و کویل های سرمایشی 1،۲،۳،۴ ردیفه

خرید دستگاه هواساز

با توجه به این که دستگاه های هواساز در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند و بسته به شرایط دارای تجهیزات مختلفی هستند، نیاز به نگهداری و کنترل دوره ای دارند. همچنین خرید و سفارش دستگاه هواساز و تحویل آن، به تجربه و مهارت فراوان نیاز دارد.

شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با انواع سیستم های تهویه مطبوع آشنا شوید و بهترین انتخاب را برای محیط مورد نظر خود داشته باشید، همچنین برای‌ محاسبه ظرفیت بار انواع سیستم های تهویه مطبوع می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید.

تلفن: 66706377 و 66709528

همراه: 09127883721

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 729
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی